3 dagar kvar

hej igen
jag ha ätit mat nu och idag har jag jobat å lekt i min kojja och gjort en gran tavla å den får ingen veta om det är hemlit, men nu råka jag säga det här, ojsan.
Jag sitter i min syster säng nu å min syster hon har köpt jul klapar hon
jömer ite så bra men dåm har papper runt sig men det är omölit att veta vad det är.

Jag har önskat mig , En dagbok å en xbox 360 och pennår och smink. Nu är det bara 3 dagar kvar till jul afton.

här är jag firesten



det va allt från mej för idag
Puss hej
Mathilda*

Kommentarer
Postat av: filis

du är föööör söööt ! bästa bloggen :)

2009-12-21 @ 22:31:34
Postat av: Yones

10 år och du ser redan ut som en film sjärna =D

2010-06-15 @ 20:58:25
Postat av: mathilda

det är min blogg

2012-03-05 @ 17:39:22
URL: http://mnmnmn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0