Fyvarkeri

hej bloggen
jag han ite skriva på min blogg förr jag hade utaget jul och jag fik ett xbox 360 och min lilebror han spelar hela tiden.Nu ska jag bireta åm min familg jo feresten i över mon är det fyvarkeri nu glömde jag bereta åm min faniljg.
Jo nu ska jag bereta åm min familg jo så här va det vi skule åka till mariah stora syster då plöslit vid mat bodet.
Då pratar min lille bror åm min broca martin och han blev röd åm cidena och jag pratad åcså jo jag fik en blogg tröja såfik jag en alum kort jaghr 100 kr såm jag kan cöpa med.
det var allt för mej.
Puss mathilda*

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag dör, du är världens sötaste syster!

2009-12-30 @ 02:23:34
URL: http://extralightchocolate.blogg.se/
Postat av: mathilda

dessama underbara syster <3

2012-10-30 @ 10:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0